ویژگی های فلزیاب حرفه ای

ویژگی های فلزیاب حرفه ای

ویژگی های فلزیاب حرفه ای

فلزیاب حرفه ای باید عمق نفوذ حداقل ۴ متر را داشته باشد.  فلزیاب با کیفیت باید نشانگر حساسیت داشته باشد.

دستگاه فلزیاب حرفه ای یا طلایاب قابلیت تنظیم فرکانس را باید حتما داشته باشد.

بالانس(تعادل یا توازن) دستی داشته باشد . اگر بالانس دستی نباشد و اتوماتیک باشد عمق نفوذ کمتر می شود.

فلزیاب حرفه ای باید حتما تفکیک آهن و غیر آهن و یا حتی نوع جدید تفکیک یعنی just gold (فقط طلا) را داشته باشد.

حذف ذرات حداقل ۶۰% داشته باشد.توجه کنید که مهم ترین عامل در قیمت گذاری یک گنج یاب یا فلزیاب یا طلایاب همین عامل حذف ذرات می باشد.حتی گاهی حذف ذرات ۸۰% و ۹۰% دو برابر با هم اختلاف قیمت دارند!!

ویژگی های فلزیاب حرفه ای

فلزیاب حرفه ای باید دارای سیستم کاری VLF و PI و از همه بهتر PI تغییر یافته باشد که سیستم کاری PI تغییر یافته تلفیقی از دو نوع سیستم کاری VLF و PI میباشند در واقع هم قدرت تفکیک نوع VLF را دارد و هم قدرت نفوذ نوع PI را دارد.

شاید فلزیاب تصویری در نظرتان زیباتر و حرفه ای تر بنظر بیاید ولی واقعیت این است که تصویری بودن دستگاه هیچ ربطی به عملکرد دستگاه فلزیاب ندارد .با این حال اگر به خرید دستگاه طلایاب و یا فلزیاب تصویری مصمم هستید بهترین نوع دستگاه های تصویری فلزیاب و گنج یاب،دستگاه های با سیستم کاری PI تغییر یافته هستد که قادر هستند تصویر گیری چهار وجهی داشته باشند که از هر نوع تصویری بهتر،با کیفیت تر و البته با اطلاعات بیشتر از محل مورد نظر می باشند.

تست فلزیاب بسیار مهم میباشد. بهترین روش تست فلزیاب هم روش تست در ۱۰ لایه خاک از جمله ساروج ،مواد معدنی،ذرات مختلف ،آهک ،ذغال ،ریشه درخت ،بتن ،خاک مرطوب و ……می باشد.

فلزیاب امریکایی موجود در ایران با آموزش رایگان

محصولات این مجموعه به دلیل استفاده از قوی ترین سیستم های به روز جهانی و متریال قدرتمند؛ همه در سطح بالایی از عملکرد قرار دارند؛ از این رو افرادی که از این محصولات برای کاوش و ردیابی اهداف خود استفاده می کنند؛ همه به موفقیت بالایی دست یافته اند. قدرت سازگاری بالای این محصولات با انواع شرایط و محیط ها؛ باعث شده است تا این محصولات کاملا مناسب کاوش در شرایط های سخت و دشوار کشورمان گردند.

 

 

ویژگی های فلزیاب حرفه ای

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب حرفه ای با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴

درباره ما pooyan

محتوا پیشنهادی

گنج یاب

گنج یاب

گنج یاب   گنج یاب به دستگاهی گفته می شود که علاوه بر شناسایی فلز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *