فلزیاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان

فلزیاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان

فلزیاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان یکی از گنج یاب های پیشرفته در زمینه شناسایی فلزات ، گنج یابی و طلایابی است که با استفاده از تکنولوژی بروز ، قادر به شناسایی همه فلزات می باشد .

فلزیاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان

 

در ادامه به توضیحات ، معرفی ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های برتر این فلزیاب می‌ پردازیم تا شما عزیزان با مطالعه این مطالب، به طور کامل با کارکرد این دستگاه آشنا شوید و بتوانید هنگام خرید دستگاه فلزیاب ، انتخاب درستی داشته باشید .

توضیحات فلزیاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان

این فلزیاب دارای سنسور سنجش حساسیت می باشد . طلایاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ، به شما امکان تشخیص و شناسایی هم‌ زمان فلزات مختلف را در اعماق مختلف زمین می‌ دهد . این شاخص به شما امکان تفکیک دقیق بین فلزات را می‌ دهد و می توانید از عدم تداخل در اطلاعات حاصل اطمینان حاصل کنید .

همچنین این گنج یاب تصویری مجهز به صفحه نمایشگر بزرگ و روشن می باشد . دستگاه Proton Lb-1 پروتون ال بی وان با نمایشگری بزرگ و با کیفیت بالا ، تولید و عرضه می‌شود . این نمایشگر قابلیت خوانایی آسان در شرایط نوری مختلف را برای اپراتور فراهم می‌ کند و شما را قادر می‌ سازد اطلاعات خود در کاوش و حفاری را به‌ راحتی مشاهده نمایید .

ویژگی های فلزیاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان

طلایاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان با داشتن حالت‌ های مختلف کاوش و جستجو ، امکان تنظیم محدوده و حساسیت را به کاوشگر می‌ دهد . حالت‌های جستجو شامل دو حالت :

  • جست‌وجوی عمیق
  • جست‌وجوی سطحی

می باشد که اپراتور را قادر می‌سازد به شکلی دقیق و مطمئن فلزات را کاوش کند . این حالت ها در هنگام کشف ، مزایایی دارد که تنها با استفاده از آن متوجه می شوید چقدر شما را از اپرتوری با دستگاه های رده پایین تر ، جلو می اندازد .

از دیگر ویژگی های قدرتمند این گنج یاب می توانیم به قابلیت ذخیره‌سازی و ثبت اطلاعات اشاره نمود . گنج یاب تصویری Proton Lb-1 پروتون ال بی وان با قابلیت ذخیره‌سازی اطلاعات ، به اپراتور اجازه می‌ دهد تا اطلاعات دریافتی را ثبت و ذخیره کند . این ویژگی بسیار مفید برای کاوش‌ های بعدی و تحلیل‌ های دقیق‌تر بسیار مثبت است و شما را از ، باخت و از دست دادن اطلاعات پیشین که گاها مهم هستند ، نجات می دهد .</p><p>طراحی مقاوم و قابل اعتماد نیز از شاخص های این گنج یاب حرفه ای است . فلزیاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان با طراحی مقاوم و استحکام بالا ساخته شده است . این دستگاه قابلیت کار در شرایط محیطی متنوع را دارا می باشد و در برابر آب ، گرد و غبار و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد . با اطمینان از مقاومت و قابلیت‌ های این دستگاه ، می‌توانید در هر محیطی از طلایاب Proton استفاده کنید و انتظار نتیجه داشته باشید .

&lt;h3&gt;دستگاه طلایاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان

<p>فلزیاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان همراه باتری با طول عمر بالا ارائه می‌ شود . این ویژگی مهم به شما امکان استفاده طولانی‌ تر و مداوم را می‌دهد ، بدون اینکه نگران خالی شدن شارژ باتری حین عملیات کاوش و حفاری باشید .

همچنین قابلیت اتصال به کامپیوتر و کار با نرم‌ افزار های تحلیل اطلاعات از دیگر مزایای این طلایاب حرفه ای می باشد . با اتصال دستگاه طلایاب Proton به کامپیوتر و با استفاده از نرم‌افزار های تحلیلی ، می‌توانید تمامی اطلاعات جمع‌آوری‌ را بررسی و سپس تحلیل نمایید . سپس می توانید نتایج را ذخیره و گزارش‌ های دقیق‌ تری از کاوش را دریافت کنید .

لیست قیمت فلزیاب

خرید فلزیاب

فروش فلزیاب

خرید گنج یاب

گنجیاب

طلایاب 

گنج یاب

فلزیاب

خرید و فروش گنج یاب

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

در شرکت پویان فلزیاب سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴ – ۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

 

درباره ما pooyan

محتوا پیشنهادی

کاربرد فلزیاب های دستی

کاربرد فلزیاب های دستی فلزیاب دستی فلزیاب هایی هستند که دارای کاربرد امنیتی بوده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *