فلزیاب طلایاب در پویان فلزیاب

فلزیاب طلایاب در پویان فلزیاب همراه با تست

فلزیاب طلایاب در پویان فلزیاب

فلزیاب طلایاب در پویان فلزیاب : فلزیاب طلایاب از وسایلی هستند که در پیدا کردن فلز و گنج و طلا از آنها استفاده می‌شود. این سه دستگاه در دنیای امروز کار را برای پیدا کردن مواردی که ذکر شد راحت تر و آسان تر نموده‌اند. چرا که در زمان‌های قدیم انسان به چنین پیشرفتی نرسیده بود که به راحتی و به وسیله کمک گرفتن از این دستگاه‌ها بتواند در انجام کارها در این حیطه به آسانی به چیزی که می خواهد دست یابد.

فلزیاب

افراد برای یافتن اجسام فلزی نهفته و پنهان شده درون زمین، دیوار یا اجسام دیگر، از فلزیاب استفاده می‌نمایند. دستگاه فلزیاب به این صورت کار می‌کند که یک میدان مغناطیسی را در اطراف محیط صفحه یا دیسک جست‌وجوگر خود بوجود می‌آورد. در هنگامی که فلزی در میدان مغناطیسی دستگاه فلزیاب قرار بگیرد، به سرعت میدان مغناطیسی دستگاه تغییر کرده و دستگاه به شما این هشدار را می‌دهد که در اطراف خود با فلزی روبه­رو شده است. البته باید توجه داشت که همه‌ی دستگاه های فلزیاب به یک صورت عمل نمی‌کنند و هرکدام با توجه به مدل خود ویژگی‌ها خاص خود را دارند. به این نکته توجه داشته باشید که هر چقدر میزان شدت میدان مغناطیسی بوجود آمده به وسیله دستگاه فلزیاب بیشتر باشد عمق رسیدن به فلز بیشتر خواهد بود. همچنین این عمق با توجه به مواردی از جمله اندازه، شکل و جنس فلز تغییراتی پیدا می‌کند. ممکن است این عمق بیشتر شود یا ممکن است این عمق کمتر شود. فلزیاب ها انواع مختلفی دارند که می‌توان از آنها به این موارد اشاره کرد. فلزیاب مغناطیسی، فلزیاب تصویری، فلزیاب تفریحی، فلزیاب شعاع زن، فلزیاب صنعتی، فلزیاب‌هایی با ویژگی های فرستنده و گیرنده، فلزیاب فرکانسی و فلزیاب حرارتی راداری زمینی.

طلایاب

به طور کلی می‌توان، این گونه دستگاه طلایاب را معرفی کنیم که، عبارت است از دستگاهی که توانایی تشخیص آهنی یا غیر آهنی بودن فلزات را دارد. این یکی از ویژگی‌های برجسته طلایاب ها است. آن‌ها می‌توانند تشخیص دهند که چه چیزی فلز است و چه چیزی فلز نیست و این ویژگی سبب شده که در وقت صرفه جویی شود. هر کدام از سه نوع دستگاه فلزیاب، گنج یاب و طلایاب ویژگی‌های خاص خود را دارند که هر یک را از دیگری متمایز می سازد. نکته قابل توجه در خرید این دستگاه این است که تنوع فوق بالایی در این دستگاه‌ها وجود دارد و باید در انتخاب بهترین نوع و مدل این دستگاه آگاهی‌های لازم را داشته باشیم.

خرید فلزیاب طلایاب گنج یاب

خرید فلزیاب طلایاب و گنج یاب در شرکت پویان فلزیاب شامل تست رایگان در مقابل مشتری می باشد به این صورت که مشتری قبل از هرگونه پرداخت وجه و مبلغی با قرار گرفتن در زمین تست شرکت دستگاه فلزیاب طلایاب خود را تست میکند و از میزان قدرت و کارآیی دستگاه اطمینان حاصل میکند ، در صورتی که تمامی امکانات و عمق قرار داده شده در کاتالوگ دستگاه همخوانی داشت، اپراتور میتواند مبلغ را پرداخت کرده و دستگاه را تحویل بگیرید، این نوع پرداخت بابت دستگاه فلزیاب برای اولین بار لحاظ شده است تا علاوه بر جلب اعتماد مشتری، تمام نگرانی هایی که مشتری بابت کارایی دستگاه دارد ، برطرف گردد.

محصولات این مجموعه به دلیل استفاده از قوی ترین سیستم های به روز جهانی و متریال قدرتمند؛ همه در سطح بالایی از عملکرد قرار دارند؛ از این رو افرادی که از این محصولات برای کاوش و ردیابی اهداف خود استفاده می کنند؛ همه به موفقیت بالایی دست یافته اند. قدرت سازگاری بالای این محصولات با انواع شرایط و محیط ها؛ باعث شده است تا؛ این محصولات کاملا مناسب کاوش در شرایط های سخت و دشوار کشورمان گردند.

برخی از سیستم های فلزیاب و طلایاب با آموزش رایگان

سوپر اسکنر سه بعدی لوکاتورز

فلزیاب سان استون S16 VT200

فلزیاب سان استون SWT 200

فلزیاب سان استون ST50

فلزیاب سان استون SWT100

فلزیاب سان استون ST100

فلزیاب تصویری ST100 pro سان استون

اسکنر لوکاتورز آر ایکس LOCATORS RX

سوپر اسکنر سه بعدی Grunder2

 

با خرید دستگاه طلایاب میتوانید در محل های مختلف به جستجو و کاوش پرداخته

و به یک گنج و دفینه خوب برسید.

شرکت پویان فلزیاب وارد کننده انواع دسنگاه فلزیاب با آموزش رایگان و گارانتی معتبر 

قطعا با در دست داشتن یک دستگاه گنج یاب مناسب و کار آمد در کاوش و دفینه یابی موفق تر خواهید بود

امروزه دیگر با پیشرفت علم و تکنولوژی کاوشگران حرفه ای به سراغ فلزیاب های تصویری رفته اند.

ارسال فلزیاب و طلایاب و گنج یاب به تمامی نقاط کشور

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید دستگاه طلایاب و فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴

درباره ما pooyan

محتوا پیشنهادی

نشانه چشم در دفینه یابی

نشانه چشم در دفینه یابی

نشانه چشم در دفینه یابی نشانه چشم در دفینه یابی : یکی از علایم کمیاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *