دستگاه حفره یاب جهت دفینه یابی

معرفی دستگاه حفره یاب جهت دفینه یابی

انتخاب بهترین برند فلزیاب

دستگاه حفره یاب جهت دفینه یابی : دستگاه حفره یاب یکی از پرکاربردترین دستگاه‌هایی است که همواره کاوشگران حرفه‌ای با خود به همراه دارند. از این دستگاه برای پیدا کردن راه راه ها و اتاق های زیر زمینی استفاده می شود که نقش بسیار پررنگی در رسیدن به دفینه و گنج در اقصا نقاط ایران دارد. همانطور که میدانید یکی از مورد اطمینان ترین راه ها برای رسیدن به اتاقک های زیرزمینی بررسی راهروها و دالان‌های زیر زمین و به صورت کلی ساختار های زیر زمینی می باشد. بررسی ساختار های زیرزمینی نقش بسزایی در تصمیم گیری درست به اپراتور ایفا می کند. همانطور که میدانید یک دستگاه فلزیاب فقط عادت پیدا کردن فلزات مغناطیسی در زیر زمین است و برای پیدا کردن انواع ساختارهای زیرزمین به یک دستگاه فلزیاب مکمل نیاز داریم که قابلیت حفظ یابی نیز داشته باشد.

دستگاه حفره یاب جهت دفینه یابی

کاوشگران قدیمی به خوبی از این موضوع باخبر هستند که عمق دفینه های ایران معمولاً بالای ۳ متر بوده و به دلیل موضوعات فرهنگی و مذهبی رایج در گذشته معمولاً افراد را در اتاقک های زیرزمین به همراه اموال با ارزش آنها دفن می کردند. این اتاقک ها معمولاً در نقاطی قرار دارند که دسترسی به آنها بسیار سخت و پیچیده و مستلزم صرف وقت و هزینه بسیار است. بهترین راه برای ورود به این اتاقک ها پیدا کردن راهرو ورودی می باشد. این راه ها آسان ترین راه رسیدن به گنج و دفینه هستند برای پیدا کردن آن ها بهترین روش استفاده از دستگاه حفره یاب تصویری می باشد. یک دستگاه حفره یاب حرفه‌ای دیتاهای دریافتی از سنسور ها را به تصاویر قابل فهم برای اپراتور تبدیل کرده و پس از خطا گیری و اصلاح بر روی مانیتور به نمایش در می آورد.

برخی از سیستم های فلزیاب و طلایاب با آموزش رایگان

محصولات این مجموعه به دلیل استفاده از قوی ترین سیستم های به روز جهانی و متریال قدرتمند؛ همه در سطح بالایی از عملکرد قرار دارند؛ از این رو افرادی که از این محصولات برای کاوش و ردیابی اهداف خود استفاده می کنند؛ همه به موفقیت بالایی دست یافته اند. قدرت سازگاری بالای این محصولات با انواع شرایط و محیط ها؛ باعث شده است تا؛ این محصولات کاملا مناسب کاوش در شرایط های سخت و دشوار کشورمان گردند.

سوپر اسکنر سه بعدی لوکاتورز

فلزیاب سان استون S16 VT200

فلزیاب سان استون SWT 200

فلزیاب سان استون ST50

فلزیاب سان استون SWT100

فلزیاب سان استون ST100

فلزیاب تصویری ST100 pro سان استون

اسکنر لوکاتورز آر ایکس LOCATORS RX

سوپر اسکنر سه بعدی Grunder2

 

با خرید دستگاه طلایاب میتوانید در محل های مختلف به جستجو و کاوش پرداخته

و به یک گنج و دفینه خوب برسید.

شرکت پویان فلزیاب وارد کننده انواع دسنگاه فلزیاب با آموزش رایگان و گارانتی معتبر 

قطعا با در دست داشتن یک دستگاه گنج یاب مناسب و کار آمد در کاوش و دفینه یابی موفق تر خواهید بود

امروزه دیگر با پیشرفت علم و تکنولوژی کاوشگران حرفه ای به سراغ فلزیاب های تصویری رفته اند.

ارسال فلزیاب و طلایاب و گنج یاب به تمامی نقاط کشور

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید دستگاه طلایاب و فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴

درباره ما pooyan

محتوا پیشنهادی

گنج یاب

گنج یاب

گنج یاب   گنج یاب به دستگاهی گفته می شود که علاوه بر شناسایی فلز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *