عملکرد و کاربرد طلایاب

عملکرد و کاربرد طلایاب را بدانید

عملکرد و کاربرد طلایاب

برای آشنای با طلایاب و عملکرد و کاربرد طلایاب این مقاله را مطالعه فرمایید و برای هر گونه مشاوره با کارشناسان شرکت پویان فلزیاب در ارتباط باشید .

انواع دستگاه طلایاب در مدل های مختلف، دستگاه هایی هستند که نسبت به حضور فلزاتی مانند طلا، حساسیت نشان می دهند. گیرنده هایی که در قسمت انتهایی دستگاه قرار دارد تحت تأثیرات میدان مغناطیسی طلا و جریان برق دستگاه، موقعیت طلا را نشان می دهند. فرکانس هر یک از این دستگاه ها را می توان بر حسب نوع کاربرد، تنظیم نمود.

انواع دستگاه طلایاب مجهز به مانیتور دیجیتال هستند که شرایط عملیاتی نظیر عمق، فرکانس، میدان مغناطیسی و … را به اپراتور دستگاه نشان می دهند. یکی از ویژگی های مهم این مدل دستگاه ها، سهولت کار کردن با آن ها است.

نتایجی که از دستگاه طلایاب به دست می آیند، معتبر هستند زیرا با استفاده از فناوری های نوین ساخته شده اند. برخی از انواع دستگاه های طلایاب، مجهزتر بوده و علاوه بر تجهیزات اصلی، گیرنده ها، مانیتور دیجیتال، دارای دسته نگهدارنده دست اپراتور و گوشی هدفون مخصوص برای شنیدن دقیق صدای دستگاه هستند. خرید دستگاه طلایاب یا توجه به نیاز کاربران، منطقه مورد بررسی، قابلیت های جستجوی طلا، نوع خاک، بودجه مالی خریدار و … انجام می گیرد.

عملکرد و کاربرد طلایاب

از دستگاه طلایاب برای تعیین موقعیت طلا در زمین استفاده می شود اما این به آن مفهوم نیست که دستگاه توانایی تشخیص سایر فلزات را ندارد؛ دستگاه طلایاب برای یافتن سایر فلزات مانند اشیای آهنی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. فرض کنید قرن ها قبل، سکه های طلا یا اشیای سلطنتی گران قیمت که از طلا در ساخت آن ها استفاده شده است در زیر زمین دفن شده اند. تنها راه یافتن این اجسام گرانبها، استفاده از دستگاه طلایاب است.

نکته اخر در مورد اپراتور فلزیاب و طلایاب می باشد که بهتر است فرد آموزش های لازم برای استفاده از این دستگاه در شرایط مختلف را دیده باشد.

 

برخی از انواع دستگاه طلایاب همراه با آموزش رایگان

درباره ما pooyan

محتوا پیشنهادی

جوغن گرد نشانه چاه

جوغن گرد نشانه چاه جوغن گرد نشانه چاه نشانه چیست ؟ جوغن گرد نشانه دقیقا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *